سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود بازی سرگرم کننده Marble Factory v1.0

بازی Marble Factory v1.0 (کارخانه سنگ مرمر) یک بازی پازل و سرگرم کننده می باشد . در این بازی همه چیز در مورد قوانین فیزیک است و شما می بایست برای شکستن این قوانین تلاش کنید . بازی دارای ۴۰ مرحله ی مختلف و جذاب است که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . از ویژگی های این بازی می توان به موارد کم حجم بودن ، ۴۰ مرحله مختلف ، بیش از ۳۰ اسباب بازی ،‌چند زبانه ، گیم پلی نوآورانه و فیزیک واقع گرایانه را نام برد .

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Rayman Origins برای PC

 

و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافيك Rayman Origins يك زيبايي مطلق است. طرح هاي مراحل را خود ميشل آنسل و تيم خبره Ubi Artwork زده اند كه نتيجه، محيط هاي بسيار زيبا و پرجزئيات است. رنگ هاي بسيار شاد، كيفيت عالي محيط و شخصيت ها، انيميشن هاي زيبا و فريم بالا يك اثر هنري جذاب خلق كرده است. به هيچ وجه نمي توان زيبايي گرافيك اين بازي را توصيف كرد و بايد با چشمان خود آن را تجربه كنيد. بازي پر از شخصيت ها و موجودات گوناگون است كه هر كدام صداهاي خاص خود را دارند.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم و پرتابل Puzzle Expedition برای PC

بازی های کم حجم و ساده محبوبیت خاصی بین تمام کاربران دارند که معمولا این بازی ها برای تمامی سنین مناسب می باشند . Puzzle Expedition نیز یک بازی دوبعدی و فکری برای ویندوز می باشد که شرکت Top3Line این بازی را منتشر کرده است . بن و آنا همانند یک تیم هستند و برای یافتن سرنخ های مختلف در میان خرابه ها تلاش می کنند . هرکدام از آن ها دارای ویژگی های منحصربفردی می باشند . در ادامه می توانید این بازی زیبا را برای PC دریافت نمایید .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فکری و زیبای The Keepers: Lost Progeny Collector’s Edition

یک بازی فکری و Hidden object است که به تازگی شرکت معروف Big Fish Game آن را منتشر کرده است . داستان بازی در مورد یک پسر بچه‌ی یتیم است که پدر و مادر خود را گم کرده است و با دیدن یک عکس ، به زنده بودن والدینش امیدوار می شود . حال شما می بایست با حل پازل ها و معماهای بازی ، به او کمک کنید تا از این سردرگمی در بیاید . آیا پدر و مادر او هنوز زنده هستند ؟ این سوالی است که برای دانستن آن نیاز به طی کردن مراحل جذاب بازی دارید . این بازی نسخه ی فینال بوده و کد ریجستر کردن نیز به آن اضافه شده است .

 

.: ادامه مطلب :.

مسابقه با ربات ها در بازی TINcan Race v1.001

در بازی TINcan Race شما می بایست در یک کارخانه ی خالی اسباب بازی سازی با ۷ ربات مختلف و باهوش به مسابقه بپردازید . بازی دارای گرافیکی بالایی نمی باشد و فقط جنبه‌ی سرگرمی و تجربه ی یک سبک جدید از بازی های ریسینگ است . در طی بازی با استفاده از سلاح های مختلف می توانید حریفان خود را از مسابقه بیرون بیاندازید و سبک آن تقریبا مشابه بازی محبوب کراش می باشد که امیدواریم از این بازی کم حجم و زیبا نهایت لذت را ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی L.A. Noire برای PC

عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی ۴۰ میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی میشوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش داشتن که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشین که هر وسیله ای در صحنه جرم میتونه به شما در حل پرونده کمک کنه نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید . برای مشاهده ی نقد کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما می توانید هم اکنون این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده محبوب و جذاب Tekken 5

این بار سایت بزرگ دانلودها یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. این بازی توسط کمپانی Namco منتشر شده است که این نسخه ۵ می باشد این کمپانی نسخه های جدید هم منتشر کرده است که به حق الهی به زودی در سایت قرار خواهیم داد. دراین نسخه نسبت به نسخه های قبلی شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از ۲۰ مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از ۱۰ بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم و پرتابل Tales From The Dragon Mountain: The Strix

http://www.gamersbook.com/repository/images/_variations/6/d/6d613516ca35934f730872d1a16fc08d_lightbox.jpg

با داشتن یک گیم پلی Hidden Object می تواند برای هر گیمری هیجان انگیز باشد . داستان بازی در مورد زنی به نام مینا می باشد که کابوس های او غیر تحمل شده و به سفری می رود که این سفر به بزرگترین سفر ماجراجویی غیر قایل تصور او تبدیل می شود و حال به دنبال شکست روح شیطانی در کوه اژدها است تا به زندگی عادی خود بازگردد . نسخه ی نهایی (Final) این بازی به صورت قایل حمل برای شما عزیزان آماده شده است که در ادامه‌ی مطلب از سایت دانلود ها قایل دریافت می باشد .

 

.: ادامه مطلب :.

شبیه ساز کنسول خاطره انگیز Nintendo NES برای PC همراه با ۶۰۰ بازی

خیلی از شماها که سن و سال بیشتری دارید حتما کنسول خاطره انگیز و محبوب Nintendo را به خاطر دارید. کنسولی که بسیاری از ما در دوران کودکی آن را تجربه کرده و خاطرات بسیاری از آن داریم. وب سایت دانلودها مفتخر است شبیه ساز این کنسول محبوب را بر روی ویندوز معرفی نماید. توسط این شبیه ساز می توانید به سادگی بازی های خاطره انگیز و محبوب تان را این بار روی کامپیوترتان اجرا نمایید. همراه این مجموعه، بیش از ۶۰۰ بازی دیدنی که بسیاری از آن ها نیازی به معرفی ندارند را نیز قرار داده ایم تا بیش از پیش لذت ببرید. امیدواریم این مجموعه بی نظیر مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Sonic Generations برای PC

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

 

.: ادامه مطلب :.

تجربه جدید از بازی های ریسینگ در Ignite

یک بازی مهیج و سه بعدی است که به تازگی برای پلتفرم PC عرضه شده است . در این بازی شما قادر به مسابقه در ۳ حالت مختلف و مهیج به صورت تکنفره و یا چند نفره هستید . در حالت اول بازی همچون یک Race واقعی پیش می رود و و بازیکن با اول شدن امتیاز بیشتری کسب می کند ، حالت دوم به صورت حذفی می باشد و پس از پایان دور ، آخرین نفر از دور بازی های حذف خواهد شد و در حالت آخر نیز ، پلیر می بایست به دنبال جمع آوری امتیاز باشد به طور کل اگر بازی های سری NFS را بازی کرده باشید ، این بازی نیز برای شما لذت بخش خواهد بود . ماشین های مختلف و همچنین خیابان های متعدد باعث میشوند تا حس جدید در راننده ایحاد شود .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فکری و کم حجم The Jolly’s Gangs Misadventures in Africa

یک بازی فکری و کم حجم است . داستان بازی در مورد نقشه‌ی یک گنج است که در آفریقا موجود می باشد و حال شما می بایست تنها با حرکت موس معماهای بازی را پیدا کنید و به بازی پایان دهید . امیدواریم از این بازی زیبا و کارتونی نهایت لذت را ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی بسیار زیبای SuperTux 0.1.3 – ویندوز

http://supertux.org/images/supertux.png

بازی دوبعدی رایگان و متن بازی است که سبک و سیاق آن از بازی معروف Super Mario الهام گرفته شده است. قهرمان این بازی تاکس نام دارد که سمبل خوش یمنی لینوکس است. این بازی بسیار کم حجم شامل ۲۶ مرحله مختلف است که در طول بازی عملکرد شما به طور خودکار ذخیره می شود. این بازی را می توان با صفحه کلید و یا دسته بازی، بازی کرد. سوپرتاکس با داستان کوتاه و مهیج خود تجربه سرگرمی جالبی را برای شما فراهم می آورد. این بازی برای سیستم عامل ویندوز می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Sword of the Stars II: Lords of Winter برای PC

در بازی جذاب Sword of the Stars 2 ، بازیکنان با شش مرحله از شماره ۱ این بازی به همراه افزونه های این نسخه روبرو خواهند شد در حالیکه اسرار تاریکی سری های تاریکی این بازی را کشف می کنند. اسم این اسرار Suul'ka می باشد – نام یک مسابقه ی قدیمی که مسئول نگهداری از Liir و Zuul و سایر افراد ساکن در سرزمین SotS می باشد. تکنولوژی جدیدی در این بازی به نام SotS2 به کارگرفته شده که ۴برابر تکنولوژی ورژن قدیمی تر آن یعنی SotS می باشد. این تکنولوژی هیچ محدودیتی در مسابقات جدید ندارد و می تواند در هر گستره ای به کار گرفته شود. این تکنولوژی به سمت یک استاندارد جدید در بازی های مسابقه ای فضایی می رود. شما از هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Renegade Ops 2011

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت  RP Sega طراحی شده است.به دنیای جهنمی تخریب گران خوش آمدید،. این بازی شامل بخش تک نفره، بخش دو نفره به صورت Split-screen و بخش چند نفره ی آنلاین خواهد بود که تا چهار نفر را پشتیبانی خواهد کرد. Avalanche تجربه ی این بخش را Co-op رقابتی خواند، زیرا شما گرچه با هم بازی می کنید، ولی با یکدیگر بر سر کسب بالاترین امتیاز رقابت می کنید. گیمر در نقش یک شخصیت در یک یگان سیار کماندویی پشت خط دشمن را بازی می کنند تا Inferno یک مرد دیوانه ی تروریست را شکست دهند. شما در محیط های گوناگونی به همراه شخصیت های مختلف در وسایل نقلیه ی مختلف بازی می کنید. هر کدام از این وسایل، اسلحه ی مخصوص به خود را دارند. مثل شوک الکتریکی مغناطیسی یا Gatling Gun. در بازی Upgrdae و Power Up هم وجود خواهد داشت. بازی سراسر هیجان را پیش رو دارید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی زیبا و ترسناک حمله در هالووین Halloween Trick or Treat 2011

بازی زیبا Halloween: Trick or Treat که یک Hidden Object رمز آلود می باشد به سراغ گشایش رمزی نهفته در جشن هالووین می رود. بازی پازل گونه و فکری، که آمیخته با محیطی پنهانی و رمزآلود که گیمر را به چالش برمی انگیزد. محوریت بازی بر یافتن سرنخ و اشیای گمشده و در نهایت رمز اصلی داستان است. بازی با اینکه در دسته فکری می باشد ولی برای کسب پیروزی در مراحل باید سرعت العمل را به گیم پلی اضافه کنید تا از باخت سنگین بگریزید. حجم کم، صحنه های زیبا، لباس های مبدل، گرافیک بالا، موزیک زیبا درحین بازی، مراحل مختلف زیبا و جذب ، وجود اشیای مختلف، گیم پلی عالی، استفاده از ترفندها و حیله ها و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی زیبا محسوب می شود.امید است با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم و فکری Family Vacation: California Final

Family Vacation بازي كم حجم و فكري Family Vacation: California Final

یک بازی فکری و در اصلاح Hidden Object است که در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط شرکت Meridian4 عرضه شده است . داستان بازی در مورد نوجوانی به نام Barb و خانواده اش می باشد که در سفر به کالیفرنیا با مشکل مواجه شده اند و حال شما می بایست با پیدا کردن اشیای مخفی و بازکردن معماهای بازی به آن ها کمک کنید تا سالم به خانه برسند . امیدواریم از این بازی کم حجم و فکری نهایت لذت با ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Disney Universe برای PC

در بازی جذاب و ماجراجویانه دنیای دیزنی (Disney Universe) بازیکنان می توانند بیش از ۴۰ شخصیت  کلاسیک ساخته شده توسط کمپانی دیزنی را انتخاب کنند که از معروفترین آن ها می توان به آلیس (شخصیت کارتونی انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب) ، مایک ( در کارتون کمپانی هیولاها) ، ترون ( در انیمیشن ترون) و استیچ ( در کارتون لیلو و استیچ) اشاره کرد. شما با این شخصیت های کارتونی پا به ۶ دنیای مختلفی که توسط کمپانی های دیزنی و دیزنی-پیکسار طراحی شده است خواهید گذاشت. شما همچنین می توانید یک شخصیت ساختگی برای خود ایجاد کنید و یک ابزار منحصر به فرد به آن اختصاص دهید که به قدرت و رشد بازیکن شما بسیار کمک می کند. شما هرچه بیشتر در محیط بازی تلاش کنید ، هوشمندی و قدرت شخصیت شما رشد یافته و از دیگران متمایزتر و کامل تر می شود. این بازی جذاب و دوست داشتنی برای تمامی سنین می باشد و همه می توانند از آن استفاده کنند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی دلهره آور و ترسناک Haunted Hells Reach 2011

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت  RP ValuSoft طراحی شده است.در این بازی شما مسئولیت جدی را در بر دارید .شیطان از قعر جهنم به زمین آمده است و به یکی از معابد پناه آورده است. هدف او رستاخیز و نابودی کل زمین است و حال اینجای داستان است که نقشه مأموریت ها برای قهرمان بازی رقم می خورد. درست است به نبرد شیطان خواهید رفت و مردمی شیطان صفت که به طلسم شیطان دچار شده اند. بازی دارای ۴ کاراکتر اول و در اصل، نقش های اصلی را برعهده دارند که به انتخاب خود می توانید یکی از آنها را برگزیده و وارد دنیای وحشتناک رستاخیز شوید.انواع سلاح، قدرت های فوق بشری، کمک رسانی فرشتگان و انواع تاکتیک های مبارزاتی با اسلحه در اختیار شماست تا در این راه خطرناک شما را یاری کرده و برای نابودی شیطان در کنار شما باشند. بازی را شبیه سری بازی های DeadIsland خوانده اند که این شباهت دور از باور نیست، چرا که گیم پلی به همراه گرافیکی فوق العاده از بازی پشتیبانی می کنند که گیمر را به وجد می آورد. این بازی زیبا توسط کمپانی KTX Software حمایت شده است. امیدواریم با دریافت این بازی ترسناک از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم سندباد Sinbad: In search of Magic Ginger

sanbad بازي كم حجم سندباد Sinbad: In search of Magic Ginger

یک بازی فانتزی و نسبتاً کم حجم است که در این بازی شخصیت اصلی بازی یعنی سندباد به دنبال یافتن ثروت و جادوی زنجبیل است . بازی به صورت دوبعدی می باشد و گرافیک بازی به صورت نقاشی تهیه شده است که برای اجرای آن نیاز به کم ترین سخت افزارهای موجود دارید . با ژانر ماجراجویی می تواند سبکی جدیدی از بازی های رایانه ای را برای شما به ارمغان بیاورد . این نسخه نیاز به نصب ندارد و به صورت Portable می باشد و تمام حرکات آن با موس صورت می گیرد . امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

ساماندهی و مدیریت حرفه ای شهربازی با RollerCoaster Tycoon 3

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری به نام RollerCoaster Tycoon 3 که با تغیرات زیادی نسبت به نسخه قبلی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت Tycoon طراحی شده است.این بازی فوق العاده سرگرم کننده که با اعمال های خود به شهربازی سامان می دهید به طوری که مشکلات زیاد و حوادث بیشتری شما را دنبال می کند این مشکلات و حوادثات شامل میزن دارایی برای احداث جدید دستگاه ها و اتفاقات صدمه دیدن بازدیدکنندگان شهربازی درحین تفریح با دستگاه ها و سایر مسائل ها می باشد.این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییرات بیشماری انجام شده است که یکی از آنها حضور پدر و مادران در کنار فرزندان و افزایش دستگاه های شهربازی و گروهی از نوجوانان که به طور دسته جمعی به گردش پرداخته اند.در این نسخه قادر به تغییر زاویه دوربین و زوم کردن با بیشترین جزییات می باشید.امیدواریم کاربران عزیز سایت بزرگ دانلودها با دریافت این بازی بسیار سرگرم کننده لذت کافی را برده باشند.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

Costume Quest 2011 عنوان جدیدترین بازی از Double Fine Productions می باشد که یک RPG سوم شخص قدرتمند نیز می باشد. جشن هالووین است و این بار باید در نقش یک قهرمان و در لباسی مبدل به سراغ ماجراجویی و درگیری با غول هایی که قصد تخریب محل های برگزاری جشن را دارند بروید و قدرت خود را به نمایش بگذارید. تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود که نمونه آن را در بازی ندیده اید. داستان و محوریت بازی برروی خواهر و برادری است که که قهرمان بازی نیز می باشند، در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد. هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. بازی مهیج که موجوداتی مانند اژدها و لباس های مبدل عجیبی شما را به دنیای جدیدی از بازی هدایت می کند. حجم مناسب، گیم پلی عالی، موتور گرافیکی قدرتمند، صحنه هایی تماشایی از ماجراجویی و محیطی کاربرپسند از ویژگی های منحصر بفرد این بازی محسوب می شود که هم اکنون می توانید برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت سافت دانلود دریافت نمائید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

نام بازی است که برای Ipad ، Androrid و PSP در سال گذشته منتشر شد و بیش از حد انتظار محبوبیت کسب کرد. به همین دلیل کمپانی سازنده بازی تصمیم به انتشار نسخه PC آن نیز گرفت. بازی مربوط به پرنده های کوچکی است که در حال زندگی شاد و آرامی هستند که متوجه می شوند تخم هایی که در لانه هایشان نگه داری می کردند توسط خوک هایی بد ذات دزدیده می شود، حال این پرندگان  قصد جنگ و نابودی این خوک ها را دارند تا با از بین بردن آنها مانع ادامه دزدی تخم هایشان شوند، بازی دارای بیش از ۱۹۵ مرحله است که در ابتدا برای یادگیری شما، چندین مرحله آسان و پیش پا افتاده در نظر گرفته شده است، بعد از طی این چند مرحله بازی بسیار متفاوت تر و مراحل سخت تر خواهد شد، گرافیکی فوق العاده قوی در حین کم حجم بودن بازی، محیطی زیبا با رنگ بندی هایی مناسب باعث شده است تا گیمر از اجرای این بازی احساس خستگی نکند و ساعت ها سرگرم این بازی باشد.بازی علاوه بر ماجراهایی مهیج دارای معماهایی درمورد پرتاب، در هرمرحله است که برای حل کردن آنها نیاز به فکر کردن و تمرکزی قوی دارید. نسخه نهایی و جدیدترین ورژن این بازی را از سایت سافت دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و جذاب کارتونی جشن هالووین Costume Quest 2011

عنوان جدیدترین بازی از Double Fine Productions می باشد که جشن هالووین است و این بار باید در نقش یک قهرمان و در لباسی مبدل به سراغ ماجراجویی و درگیری با غول هایی که قصد تخریب محل های برگزاری جشن را دارند بروید و قدرت خود را به نمایش بگذارید. تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود که نمونه آن را در بازی ندیده اید. داستان و محوریت بازی برروی خواهر و برادری است که که قهرمان بازی نیز می باشند، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد. هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. بازی مهیج که موجوداتی مانند اژدها و لباس های مبدل عجیبی شما را به دنیای جدیدی از بازی هدایت می کند. حجم مناسب، گیم پلی عالی، موتور گرافیکی قدرتمند، صحنه هایی تماشایی از ماجراجویی و محیطی کاربرپسند از ویژگی های منحصر بفرد این بازی محسوب می شود.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب کارتونی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی جدید و کم حجم Running Sheep 2011

دانلود بازی جدید و کم حجم Running Sheep 2011

به دنیای تله پاتی گوسفندها خوش آمدید! همه چیز در آرامش بود و گوسفندهای داستان در مزرعه به خوبی زندگی می کردند تا اینکه یک شب یک سفینه بیگانه وارد مزرعه می شود و با هدف اجرای آزمایشات عجیبی گوسفندها را با خود می برد. حال باید در یک اقدام گوسفندی قدرت این حیوانات دوست داشتنی را به رخ رقیبان بکشید و مانع تله پاتی آنها شوید. همچنین امکان تله پاتی برای نجات گوسفندها به شیوه ای دیگر در اختیار شماست. بازی فکری آمیخته با رازهایی نهفته را پیش رو دارید و باید برای نجات نسل این حیوانات با ارزش که نقش بسزایی در زندگی انسان ها دارند تلاش کنید. محیطی ماتریکسی و مدرن با گرافیکی عالی در بازی حکم فرمایی می کند و گیمر را به تفکر و چالش برمی انگیزد. حجم کم، گرافیک HD، دنیایی متفاوت از تفکر و ماجراجویی در قالب بازی، گیم پلی عالی و رنگ بندی های زیبا از ویژگی های این بازی منحصربفرد می باشد که برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی توسط تیم سافت

دانلود

آماده و ارائه شده است.

.: ادامه مطلب :.

بازی جدید و جذاب مأموریت جهانی Global Ops Commando Libya2011

یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن می باشد. این بازی کماندویی شما را به عمق جنگ و درگیری می برد. جایی که لیبی کاملا درگیر جنگ های محلی و تروریستی شده است. شما در این بازی در نقش یک کماندو ارتش ایالات متحده قرار می گیرد. وظیفه شما و تمامی هم رزمان , نجات لیبی از شر ترورریست ها و جلوگیری از انفجار بمب اتم است. شما باید به دنبال یکی از بزرگترین تروریست ها و مافیای روسیه ای بگردید .که خرید و فروش سلاح می کند و بگونه ای خود را در بین این مافیا جا بزنید که آنها شما را عضوی از خود بدانند و بتوانید با ورود به این گروه ها و شناسایی افراد سر شناس آنها را نابود کنید. شما باید تمامی افراد و سلاح های خود را مجهز و آماده کنید و جلوی یک حمله تروریستی بلقوه و وحشیانه بگیرید. در واقع تکاور بازی که شما باشید سلاح های مدرن و حرفه ای دارید و همه این سلاح ها با پیشرفته ترین متدها ساخته شده اند و می توانند بسیار مخرب و کشنده باشند.

 

.: ادامه مطلب :.

نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

بی شک با کارتون زیبای لاک پشت های نینجا آشنایی دارید و همان طور که مستحضر هستید نیازی به تعریف محبوبیت این کارتون نیست. بازی لاک پشت های نینجا را که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی در سایت دانلودها مشاهده می کنید برگرفته از کارتون زیبای لاک پشت های نینجاست و به عبارتی این بازی یک ویدئو گیم است. در بازی چهار شخصیت Leonardo, Raphael, Michelangelo و Donatello نیز به پیروی از رئیس و استاد خود که موشی دانا به نام Ninjutsu است برای انجام مأموریت هایی اعزام خواهند شد. مثل همیشه چهاربرادر شگفت انگیز و قدرتمند لاک پشتی در مقابل ظلم و شروران ایستادگی خواهند کرد. هریک از این لاک پشت ها ویژگی های خاص خود را دارند که در این نسخه با ژن هایی جهش یافته قدرتمند تر و قوی تر از گذشته شده اند که برای کنترل آن ها باید دقت لازم را داشته باشید. در بازی صحنه های زیبایی از مبارزات را مشاهده خواهید کرد. این بازی در چندین نسخه منتشر شده است که نسخه پیش روی شما، ویدئو گیم و جدیدترین نسخه از این بازی است. اگر علاقه ای برای پیوستن به دنیای لاک پشت های نینجا و انجام مأموریت های ناممکن را دارید این بازی زیبا و سرگرم کننده را از دست ندهید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده زیبا کارتونی پت و مت برای کامپیوتر

Pat a Mat downloadha.com2 بازي فوق العاده زيبا كارتوني پت و مت براي كامپيوتر

پت و مت ۲ کاراکتر با مزه کارتوی هستند که با کارهای جالب و دیوانه بازی های خاصشان همیشه در ذهن ما هستند و هر دست و پا چلفتی را که می بینیم یاد پت و مت می افتیم. بازی پت و مت برای کامپیوتر نیز وجود دارد. بازی پت و مت یک بازی پازلی/استراتژی /ماجراجویی است که توسط کمپانی IDEA GAMES در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. داخل بازی چند بازی کوچک نیز گنجانده شده است. مینی گلف, درست کردن پازل, و درست کردن مدل برای عکس این بخش ها هستند. داستان اصلی بازی درست کردن یک ماشین خراب توسط پت و مت است که با خنگ بازی هایشان و حرکات جالبشان داستان بازی را بسیار دلچسب کرده است. بازی در عین حال فکری و جذاب است و هر کاربری را ساعت ها پای دستگاه کامپیوتر می نشاند. بازی از پیش نیازهای سخت افزاری بسیار پایینی پشتیبانی می کند و نیازی نیست نگران این قضیه باشید چون رو ی ضعیف ترین و قدیمی ترین سیستم های کامپیوتری نیز نصب و اجرا می شود. امید است با دانلود این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فکری Disney’s Aladdin in Nasira’s Revenge

Aladdin in Nasira's Revenge

Aladdin in Nasira’s Revenge یک بازی بسیار جذاب فکری می باشد که با بردن شما به مصر باستان مرحله های گوناگون و متفاوتی را پیش روی شما قرار می دهد . در این بازی شما در نقش علاالدین به بازی  وارد شده و به صورت داستانی مرحله های آن را طی می کنید . بازی Aladdin in Nasira’s Revenge برای استفاده در کنسول پلی استیشن طراحی شده است اما با انجام برخی تغییرات درون آن ،‌ برای استفاده در کامپیوتر آماده شده است که می توانید تنها با خارج کردن از حالت فشرده ، آن را اجرا کنید .

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی GTA 4 : Vice city ( کاملا فشرده )

Gta Vice City

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Pepsiman برای کامپیوتر با حجم ۱۰ مگابایت

پس از اینکه با قرار دادن بازی های قدیمی نظیر Mostwanted و GTA4 شاهد استقبال بی نظیر کاربران بودیم تصمیم گرفتیم تا از این پس بازی های قدیمی که خاطرات بسیاری را برای همه ی ما به جای گذاشته اند به طور مجدد منتشر کنیم . Pepsiman یکی از بازیهای بسیار جذابی می باشد که برای Play Station طراحی گردیده که در آن شما به عنوان پپسی من ، می بایست مراحل مختلفی را که در پیش رو دارید با موفقیت به پایان رسانیده و رکورد های خوبی را از خود بر جای بگذارید . با توجه به اینکه این بازی برای پلی استیشن طراحی شده است با انجام تغییراتی ، آن را برای استفاده در کامپیوتر آماده نموده ایم و با استفاده از کیبورد کامپیوتر می توانید بازی را کنترل کنید . این نسخه به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد .

.: ادامه مطلب :.

بازی هرکول برای کامپیوتر

hercules game

پس از آنکه بازی های قدیمی را در دانلود کده برای دانلود کاربران گرامی قرار دادیم و مورد توجه بسیاری قرار گرفت ، امروز یکی دیگر از بازی های بسیار زیبا ، جذاب و خاطره انگیزی که چندین سال پیش افراد زیادی را به خود مشغول کرده بود برای دریافت رایگان قرار داده ایم . هرکول نام این بازی هیجان انگیز و همچنین شخصیتی است که شما آن را به سوی از بین بردن اهریمن ها و افراد خبیث پیش ببرید و هر مرحله با نابود سازی غول هایش با امتیازهای حد اکثری به پایان برسانید . از آنجا که اکثر کاربران با این بازی آشنایی کامل را دارند از توضیحات بیشتر فاکتور گرفته و شما را به لذت تجربه ی دوباره ی آن دعوت می کنیم .

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی هیجان انگیز DeathSpank 2010 نسخه فشرده دسته بندي: بازی کامپیوتر, ماجرایی / حادثه ای

DeathSpank 2010

DeathSpank یک بازی بسیار جذاب بوده که برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک گیم سراسر هیجان و سرگرم کننده می گردند از بهترین گزینه ها خواهد بود . شخص اول این بازی که همان DeathSpank می باشد یک اسطوره و یک قهرمان می باشد که شما می بایست با هدایت کردن او پیش به سوی پلیدی ها رفته و تمامی آنها را نابود کنید . این بازی ویدیویی که از گرافیک بسیار جالبی برخوردار است در یک زمین پهناور و با موجودات و خطراتی بسیار می باشد که تنها چشم امیدشان به شما یا همان قهرمان داستان که DeathSpank نام دارد ، می باشد . پس اگر خواهان آن هستید که آسایش از دست رفته را به مردم باز گردانید بی هیچ درنگی گام های خود را در راستای نابود سازی اهریمن ها بردارید .

انجام این بازی که محصول سال ۲۰۱۰ و ساخت کمپانی قدرتمند EA می باشد بیشتر توسط ماوس امکان پذیر خواهد بود و قطعا با یک بار اجرا تا هنگامی که آن را به اتمام نرسانید دست بردار نخواهید شد !

نسخه پیش رو که در دانلود کده فراهم آورده ایم به صورت کاملا فشرده می باشد و شما خواهید توانست تنها با خارج کردن آن از حالت فشردگی ، بدون نیاز به هیچ گونه کرک و یا نصب آن را اجرا نمایید .

.: ادامه مطلب :.

دانلود رایگان Bulletstorm 2011 – نسخه فشرده

Bulletstorm

لینک های یک گیگابایتی
بدون نیاز به کرک

Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Games طراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstorm امکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .

حجم واقعی این بازی در نوع اولیه خود بیش از ۷ گیگابایت می باشد اما نسخه ای که برای کاربرن دانلود کده فراهم نموده ایم تنها با حجم ۳ گیگابایت و بدون هیچ گونه حذف از محتویات نظیر صدا ها یا فیلم ها می باشد و تنها دلیل این کاهش محسوس استفاده از تکنولوژی های پیشرفته است . همچنین همانگونه که در ابتدا گفته شد این ورژن هیچ گونه نیازی به کرک کردن نداشته و کافیست تا پس از نصب روی آیکون بازی کلیک کرده و آن را اجرا نمایید .

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

دانلود بازی سرگرم کننده Marble Factory v1.0

سافت دانلود

سافت دانلود